|
|
Rooster
Lesnummer |
Inhoud |
Datum Oudelande |
Les 1 |
Kennismaking Hooggevoeligheid: bewustwording zwaarte en lichtheid Eerste stappen van een hulpverleningstraject/ coach-zijn Praktische zaken en afspraken |
(Palika en Jolijn) |
Les 2 |
Ontwikkelingspsychologie Contextuele hulpverlening: kind als onderdeel van een geheel Opstellingen: Een Taal erbij (methodiek) |
(Jolijn) |
Les 3 |
Lichaamstaal van kinderen begrijpen Focussen en Sensen (methode) Stappen v.w.b. hulpverleningstraject |
(Palika) |
Les 4 |
Prikkelverwerking en gedrag Hooggevoeligheid en ADD, ADHD, Autisme |
|
Les 5 |
Supervisie voor jou v.w.b. je proces als coach en mens Kennismaking met methodieken en coach –vormen |
(Jolijn en Palika) |
Les 6 |
Omgaan met verschillen in gezinnen/ opvoeding Het miskende kind in jou en de ander: herkennen van Gedrag en thema’s van miskenning |
(Jolijn) |
Les 7 |
Je innerlijke dialoog (de innerlijke draken) Methode: Voice Dialoque / The Work |
(Jolijn en Palika) |
Les 8 |
Bekrachtigend Coachen Oefenen als coach met verschillende vormen |
|
Les 9 |
Oefendag als coach: coach-houding en vaardigheden Praktijkvoering: jouw eigen identiteit/ praktijk |
( Jolijn en Palika) |
Les 10 |
Examendag: praktijk en theorie Viering en afsluiting |
(Jolijn en Palika) |
De docenten:
Leer de docenten beter kennen: